Thursday, January 7, 2016

Grammy Award

Där kom den, min officiella inbjudan till amerikanska Grammy Award i Los Angels i februari. Hoppas jag kan åka, då det kommer bli fantastisk roligt. Krockar lite med andra saker, men får nog skippa det i Sverige och ändå åka över.

Det blir en hel del galor men just amerikansk Grammy Award har jag inte vart på. Svenska Grammis är jag på titt som tätt. Även det lite finare galan Musikförläggarnas pris. I år ska jag även försöka hinna med Manifest som är de oberoende bolagens pris. Manifest var jag själv med och skapade i början av 2000-talet men inte lyckats gå på de senaste åren.

Jag brukar säga att de här galorna är den ända gången ni ser mig i kostym. I åtanke på de runtomkring partyna som fanns med i inbjudan lär det bli kostym.


No comments:

Post a Comment