Saturday, March 5, 2016

Mello Dravel 5

Den här sista omgången så är det ju inte riktig tävling. Men men, gnäll kommer det bli. Jag gissar Viktor och Samir till finalen i Stockholm, byggt på uppmärksamhet och Spotifylistor...den andra låten är mer vag.

Dessutom har jag inte sett alla bidrag så några är nya. Gnäll blir det i alla fall i den här kanalen som alltid.

Jaså det är fyra som går vidare! Fånigt.

Panetoz har för korta byxor.

Molly sjunger surt. Här borde Panetoz vinna. Min expert Nova säger mot mig. Nu är hon bara 4 år. Men i mello kan hon ha rätt.

Albin och Mattias vilken skit, redan som förra gången. Jag hoppas på Boris, fast jag kommer inte ihåg den heller.

Jo Boris är bättre. Jag hoppas på Boris.
Expert Nova tror som jag.

Isa, jävlar vilken tråkig låt. Är hon och Zemmerlöv släkt?

Saraha har klart bättre låt, den här borde vinna. Expert Nova håller med.

Dolly style kan inte sjunga.

Samir och Viktor kan inte sjunga. Men de har en bättre låt. Jag tror på dem. Expert Nova tror på dem för de tar av sig tröjan. Vi kanske kan hoppas Dolly style också tog av sig tröjan. Eller inte....

Har slagit experten i alla fall.

Alla rätt idag.

No comments:

Post a Comment