Friday, April 1, 2016

Nytt jobb!

Jag har vart lite frånvarande de senaste dagarna då jag har förhandlat om en ny position på ett större bolag i USA. Jag har vart över tre gånger de senaste halvåret på intervjuer. Det är tänkt att de ska lägga ned sitt Sverige kontor och jag ska driva Sverige delen i USA på plats.

Idag blev det klart, får inte gå ut med namnet, men från och med 1 Augusti så kommer jag ha min bas i Los Angeles vilket kommer bli otroligt spännande att jobba från USA. Det är en hel del praktiska saker som vi måste ta itu med. Vi kommer försöka ha kvar en plats i Sverige för att kunna jobba härifrån på vissa delar. Tyvärr kräver det att jag är i USA första året så Ulrika är kvar med hundarna de första nio månaderna sen får vi se vart vi läggar Musichelp i USA eller Sverige.


1 comment: