Saturday, April 16, 2016

Asien klart!

Jag fick ett mail från Taiwan från deras statstelevision som var lite konstigt och jag var inte helt säker på att det var rätt (sågs med lite skumma kommentarer på facebook för en månad sen). Tänkte jag håller det öppet tills jag vet. Jodå det är riktigt och nu kom biljetterna jag ska till Taiwan och föreläsa om svensk musikindustri. Kan inte riktigt säga när och hur på grund av sekretesskäl. Det lär släppas om någon vecka och det är stort. De andra som kommer är inga smålirare.

Det ändrar dock en del resplaner som vanligt.

Köpte dock mina biljetter till Nashville, Toronto och sen NYC nyss. ska bli toppen att hänga i Nashville och gå på CMW och ta möten i NYC.

Det kom in ytterligare en förändring i schemat för några dager sedan kom jag hoppas vi kan gå ut med i nästa vecka. Förändringar men klart roliga konferenser och resmål som blir inbokade.

Missar dock Musik direkt finalen (Imagine Sweden) där vi delar ut ett pris i år. Fast de får en klart bättre jurymedlem i form av Ulrika. Jag är mer som Leif Mannerström hon är mer Gordon Ramsey.
http://imaginesweden.se/festivalprogrammet/arets-jury/

Fast priset man får från oss är grymt. Det ska bli spännande och se vem som vinner.

Ska försöka ta eftermiddagen ledigt och fixa i trädgården och hänga med vår videofotograf Rickard.

No comments:

Post a Comment